Adam W.
redaktor, fotograf
Ogłoszenia
Warsztaty dziennikarskie dla branży mody
15.02.2013 19:04
Budowanie marki w mediach, sprawdzone tricki w kontaktach z dziennikarzami, tajniki zawodu, kulisy pracy w redakcjach telewizyjnych, skuteczne sposoby na lepszą sprzedaż w firmie odzieżowej, ABC autoprezentacji, warsztaty przed kamerą.
Wszystko o czym muszą wiedzieć:
- pracownicy działów marketingu i PR,
- właściciele firm branży fashion,
- agencje eventowe,
- osoby odpowiadające za sprzedaż w firmie modowej,
- pasjonaci dziennikarstwa, którzy chcą zrobić karierę w mediach.
Warsztaty dziennikarskie to cykl 5 warsztatów prowadzonych przez cenionego eksperta - Pana Michała Tracza, dziennikarza radiowego i telewizyjnego, który relacjonował najważniejsze wydarzenia w kraju i na świecie.
Uczestnicy nauczą się nie tylko, jak prowadzić skuteczną komunikację z mediami, udzielać wywiadów, występować przed kamerą, ale też jak napisać nośne informacje prasowe i organizować atrakcyjne konferencje prasowe. Dzięki warsztatom każdy uczestnik będzie umiał odpowiedzieć na pytanie, czego oczekują dziennikarze i jak wykorzystać tę wiedzę, by odnieść sukces własny lub reprezentowanej przez siebie marki. Nasz ekspert podpowie też, jak w krótki i zwięzły sposób formułować zdania, by zyskać sympatię swoich słuchaczy.
Warsztaty skierowane są do osób, które zamierzają współpracować z mediami - w tym modowymi i life stylowymi - do tych, którzy myślą o założeniu własnej firmy odzieżowej. Podczas warsztatów praktyczne porady znajdą również osoby zamierzające rozpocząć pracę w branży odzieżowej bądź już pracujące w ramach fashion, w tym agencjach eventowych. Pan Michał Tracz kieruje swoje warsztaty również do tych, którzy marzą o pracy w mediach i chcą poznać zasady pracy dziennikarzy i tajniki zawodu.
Cały kurs składa się z następujących modułów:
MODUŁ I
ˇ jak występować przed kamerą
ˇ jak budować newsa
ˇ czego oczekuje od nas dziennikarz
ˇ jak zbudowany jest program informacyjny
ˇ najważniejsze zasady w komunikacji z mediami
ˇ jak pisać informacje prasowe
MODUŁ II
ˇ poznaj oczekiwania dziennikarza względem rozmówców
ˇ jasne i zwięzłe formułowanie myśli przed kamerą
ˇ jak nie dać się sprowokować dziennikarzowi
ˇ jak nie zostać zmanipulowanym
MODUŁ III
ˇ Organizacja konferencji prasowej
ˇ Social Media w biznesie
MODUŁ IV
ˇ ćwicz rozmowę na żywo przed kamerą
ˇ właściwy dobór słownictwa do odbiorcy
ˇ jakie są rodzaje wywiadów
ˇ techniki relaksu i koncentracji przed wejściem na wizję
MODUŁ V
ˇ Jak dobrze wyglądać na wizji. Jakie kolory i strój lubi oko kamery
ˇ Jakie warunki sprzyjają a jakie utrudniają udzielanie wywiadów
ˇ Vademecum rzecznika prasowego i pracownika PR
ˇ Kluczowe zagadnienia prawa prasowego
Warsztaty poprowadzi expert
Michał Tracz dziennikarz radiowy i telewizyjny. Autor kilkuset wywiadów. Wieloletni dziennikarz Widomości TVP. Obecnie TVN24.
W celu zapisania się na kurs, prosimy o kontakt z pracownikiem Uczelni, panem Łukaszem Grzybowskim.
telefon: + 48 (22) 500 69 69
mail: kursy@vmi.edu.pl
Ilość miejsc ograniczona.
Termin warsztatów:16,17,18,23 i 25 marca 2013
Cena za moduł: 575 zł/ POCZĄTKUJĄCY, 735 zł/ZAAWANSOWANY
http://www.vmi.edu.pl/oferta/kursy
Patronat nad warsztatami objęły:
www.kobieta.wp.pl
www.reserved.com
www.polki.pl
www.koktajl24.pl
www.lamode.info
www.boska.pl
www.backstage-show.pl
www.styl.fm
www.kobieta.info.pl
www.conceptshop.pl
www.answear.com
www.apparel.info.pl
www.aliganza.pl
www.kobieta.wieszjak.pl
www.lookmag.pl
www.babskiportal.pl
www.textiles.pl
www.przemyslmody.pl
www.dlastudenta.pl
www.students.pl
www.studentnews.pl
www.pkpplewiatan.p
www.fotomody.pl
www.udziewczyn.pl
Wszystko o czym muszą wiedzieć:
- pracownicy działów marketingu i PR,
- właściciele firm branży fashion,
- agencje eventowe,
- osoby odpowiadające za sprzedaż w firmie modowej,
- pasjonaci dziennikarstwa, którzy chcą zrobić karierę w mediach.
Warsztaty dziennikarskie to cykl 5 warsztatów prowadzonych przez cenionego eksperta - Pana Michała Tracza, dziennikarza radiowego i telewizyjnego, który relacjonował najważniejsze wydarzenia w kraju i na świecie.
Uczestnicy nauczą się nie tylko, jak prowadzić skuteczną komunikację z mediami, udzielać wywiadów, występować przed kamerą, ale też jak napisać nośne informacje prasowe i organizować atrakcyjne konferencje prasowe. Dzięki warsztatom każdy uczestnik będzie umiał odpowiedzieć na pytanie, czego oczekują dziennikarze i jak wykorzystać tę wiedzę, by odnieść sukces własny lub reprezentowanej przez siebie marki. Nasz ekspert podpowie też, jak w krótki i zwięzły sposób formułować zdania, by zyskać sympatię swoich słuchaczy.
Warsztaty skierowane są do osób, które zamierzają współpracować z mediami - w tym modowymi i life stylowymi - do tych, którzy myślą o założeniu własnej firmy odzieżowej. Podczas warsztatów praktyczne porady znajdą również osoby zamierzające rozpocząć pracę w branży odzieżowej bądź już pracujące w ramach fashion, w tym agencjach eventowych. Pan Michał Tracz kieruje swoje warsztaty również do tych, którzy marzą o pracy w mediach i chcą poznać zasady pracy dziennikarzy i tajniki zawodu.
Cały kurs składa się z następujących modułów:
MODUŁ I
ˇ jak występować przed kamerą
ˇ jak budować newsa
ˇ czego oczekuje od nas dziennikarz
ˇ jak zbudowany jest program informacyjny
ˇ najważniejsze zasady w komunikacji z mediami
ˇ jak pisać informacje prasowe
MODUŁ II
ˇ poznaj oczekiwania dziennikarza względem rozmówców
ˇ jasne i zwięzłe formułowanie myśli przed kamerą
ˇ jak nie dać się sprowokować dziennikarzowi
ˇ jak nie zostać zmanipulowanym
MODUŁ III
ˇ Organizacja konferencji prasowej
ˇ Social Media w biznesie
MODUŁ IV
ˇ ćwicz rozmowę na żywo przed kamerą
ˇ właściwy dobór słownictwa do odbiorcy
ˇ jakie są rodzaje wywiadów
ˇ techniki relaksu i koncentracji przed wejściem na wizję
MODUŁ V
ˇ Jak dobrze wyglądać na wizji. Jakie kolory i strój lubi oko kamery
ˇ Jakie warunki sprzyjają a jakie utrudniają udzielanie wywiadów
ˇ Vademecum rzecznika prasowego i pracownika PR
ˇ Kluczowe zagadnienia prawa prasowego
Warsztaty poprowadzi expert
Michał Tracz dziennikarz radiowy i telewizyjny. Autor kilkuset wywiadów. Wieloletni dziennikarz Widomości TVP. Obecnie TVN24.
W celu zapisania się na kurs, prosimy o kontakt z pracownikiem Uczelni, panem Łukaszem Grzybowskim.
telefon: + 48 (22) 500 69 69
mail: kursy@vmi.edu.pl
Ilość miejsc ograniczona.
Termin warsztatów:16,17,18,23 i 25 marca 2013
Cena za moduł: 575 zł/ POCZĄTKUJĄCY, 735 zł/ZAAWANSOWANY
http://www.vmi.edu.pl/oferta/kursy
Patronat nad warsztatami objęły:
www.kobieta.wp.pl
www.reserved.com
www.polki.pl
www.koktajl24.pl
www.lamode.info
www.boska.pl
www.backstage-show.pl
www.styl.fm
www.kobieta.info.pl
www.conceptshop.pl
www.answear.com
www.apparel.info.pl
www.aliganza.pl
www.kobieta.wieszjak.pl
www.lookmag.pl
www.babskiportal.pl
www.textiles.pl
www.przemyslmody.pl
www.dlastudenta.pl
www.students.pl
www.studentnews.pl
www.pkpplewiatan.p
www.fotomody.pl
www.udziewczyn.pl
Tagi:
Ogłoszenia tego użytkownika
-
Warsztaty dziennikarskie dla branży mody
15.02.2013 19:04
-
Wystawa fotografii & pokaz mody
15.01.2009 17:44
-
Uzupełniamy listę pytań i odpowiedzi
14.01.2009 14:13
- » Więcej
Tagi
- Jakub
- Jakub Woźniak
- Poznań
- Woźniak
- akt
- beauty
- bielizna
- casting
- fashion
- foto
- fotograf
- fotografia
- fotografia mody
- fotografia reklamowa
- fotomodelka
- glamour
- jakubwozniak
- jakubwozniakcom
- komercja
- lodz
- makijaż
- moda
- model
- modele
- modelka
- modelki
- plener
- portfolio
- portret
- praca
- prezent
- projektant
- reklama
- retusz
- sesja
- sesja zdjęciowa
- sesje
- studio
- studio fotograficzne
- stylista
- stylizacja
- tfp
- warszawa
- warsztaty
- wizaż
- wrocław
- współpraca
- zdjęcia
- zlecenie
- łódź
- » Więcej
Komentarze
Żeby móc komentować zaloguj się lub zarejestruj konto.
Brak komentarzy - zrób pierwszy krok!