Tagi
- Design by Young
- Fotografii
- Pokaz
- akt
- beauty
- berlin
- casting
- ciuchy
- concept store
- event
- ewa i piotr krajewscy
- fashion
- fashion show
- festiwal
- fotografia
- fu-ku
- impreza
- klub
- kolekcja
- konkurs
- krajewscy
- kraków
- kurs
- linda parys
- miesiąc
- moda
- modele
- modelka
- modelki
- odzież
- pARTy
- pokaz mody
- portret
- projektanci
- projektanci mody
- spot
- studio
- stylizacja
- warszawa
- warsztat
- warsztaty
- wernisaż
- wizaż
- wrocław
- współpraca
- wydarzenie
- wymiana
- wystawa
- 2009
- 2010
- » Więcej
Wydarzenia / I Przystawka z kultury: Wariacja na temat fotografii mody.
Data: 01.12.2011 19:00
Warszawa (mazowieckie)
Kiedy fotografia mody stała się sztuką? Jak to się stało, że zdjęcia z magazynów trafiły do galerii? Dlaczego prestiż gazety często związany jest z fotografem? Który fotograf portretował swoje modelki ze słoniami? Jak smakuje fotografia mody?
W pierwszej Przystawce z kultury zapraszamy do przestrzeni fotografii mody, gdzie przedstawimy ikony fotografii i związane z ich zdjęciami nietypowe historie. Wśród nich między innymi poznacie zmysłowe prace Reginy Relang, prowokacje Helmuta Newtona, surrealistyczne i odważne zdjęcia Davida la Chapella i baśniowe, inspirowane filmem czy malarstwem prace Eugenio Recuenco.
Kolacja:
Na gości spotkania czekać będą smakowite, złapane w kadrze potrawy oraz kieliszek dobrego wina. Kolacja w cenie biletu.
Udział w spotkaniu: 80 PLN.
Ilość miejsc:15
Zainteresowane osoby prosimy kontakt na adres:przystawkazkultury@goculture.pl
Przewodnik spotkania: Kinga Miller
Ukończyła MBA in Fashion Business Development, w Paryżu, we Francji. W chwili obecnej przygotowuje Project Finałowy we współpracy z firmą Chanel pt. "E-Marketing jako narzędzie komunikacji dla marek modowych luksusowych. Aspekty narzędzi internetowych marki Chanel w kontekście innych międzynarodowych marek". Ukończyła również Marketing Management Program, na Uniwersytecie Kalifornii w Stanach Zjednoczonych, a także Dziennikarstwo i Nauki Polityczne na Uniwersytecie Warszawskim. Pracowała jako Dyrektor Marketingu i PR w dwóch grupach odzieżowych w Polsce. W DCG SA, kierowała działaniami marketingu i public relation dla dwóch damskich marek odzieżowych: Deni Cler oraz Cacharel. W Vistula Group odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i PR dla marek Vistula, Wólczanka, a także ogólnoświatowych brandów: Replay, Maurphy&Nye oraz Wolfoord, znajdujących się w portfolio firmy. Koordynowała także działania marketingowe w trakcie fuzji marek Vistula i Wólczanka. Wcześniej pracowała m.in. w McCann Erickson World Group, gdzie koordynowana prace dla takich klientów, jak: MasterCard, Grupa Żywiec, Danone, AGFA, British Telecom, Abbot Labolatories, a także w Agencji Pegasus Advertising, gdzie odpowiadała m.in. za organizację corocznych prezentacji Kalendarza Pirelli, markę Scholl i wiele innych.
Organizator spotkania: Go Culture. Komunikacja dla kultury.
Przystawka z kultury - autorski projekt Go Culture. Komunikacja dla kultury to pierwszy warszawski kulturalny klub kolacyjny. Formuła projektu czerpie z idei klubów kolacyjnych - czyli spotkań nieznajomych sobie osób celem degustacji przysmaków - nie w restauracji, lecz w innym ciekawym, często niedostępnym na co dzień miejscu. Ponieważ w Go Culture zorientowani jesteśmy na komunikację kultury, w ramach Przystawki z kultury oprócz jedzenia serwować będziemy tematy kulturalne.
W pierwszej Przystawce z kultury zapraszamy do przestrzeni fotografii mody, gdzie przedstawimy ikony fotografii i związane z ich zdjęciami nietypowe historie. Wśród nich między innymi poznacie zmysłowe prace Reginy Relang, prowokacje Helmuta Newtona, surrealistyczne i odważne zdjęcia Davida la Chapella i baśniowe, inspirowane filmem czy malarstwem prace Eugenio Recuenco.
Kolacja:
Na gości spotkania czekać będą smakowite, złapane w kadrze potrawy oraz kieliszek dobrego wina. Kolacja w cenie biletu.
Udział w spotkaniu: 80 PLN.
Ilość miejsc:15
Zainteresowane osoby prosimy kontakt na adres:przystawkazkultury@goculture.pl
Przewodnik spotkania: Kinga Miller
Ukończyła MBA in Fashion Business Development, w Paryżu, we Francji. W chwili obecnej przygotowuje Project Finałowy we współpracy z firmą Chanel pt. "E-Marketing jako narzędzie komunikacji dla marek modowych luksusowych. Aspekty narzędzi internetowych marki Chanel w kontekście innych międzynarodowych marek". Ukończyła również Marketing Management Program, na Uniwersytecie Kalifornii w Stanach Zjednoczonych, a także Dziennikarstwo i Nauki Polityczne na Uniwersytecie Warszawskim. Pracowała jako Dyrektor Marketingu i PR w dwóch grupach odzieżowych w Polsce. W DCG SA, kierowała działaniami marketingu i public relation dla dwóch damskich marek odzieżowych: Deni Cler oraz Cacharel. W Vistula Group odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i PR dla marek Vistula, Wólczanka, a także ogólnoświatowych brandów: Replay, Maurphy&Nye oraz Wolfoord, znajdujących się w portfolio firmy. Koordynowała także działania marketingowe w trakcie fuzji marek Vistula i Wólczanka. Wcześniej pracowała m.in. w McCann Erickson World Group, gdzie koordynowana prace dla takich klientów, jak: MasterCard, Grupa Żywiec, Danone, AGFA, British Telecom, Abbot Labolatories, a także w Agencji Pegasus Advertising, gdzie odpowiadała m.in. za organizację corocznych prezentacji Kalendarza Pirelli, markę Scholl i wiele innych.
Organizator spotkania: Go Culture. Komunikacja dla kultury.
Przystawka z kultury - autorski projekt Go Culture. Komunikacja dla kultury to pierwszy warszawski kulturalny klub kolacyjny. Formuła projektu czerpie z idei klubów kolacyjnych - czyli spotkań nieznajomych sobie osób celem degustacji przysmaków - nie w restauracji, lecz w innym ciekawym, często niedostępnym na co dzień miejscu. Ponieważ w Go Culture zorientowani jesteśmy na komunikację kultury, w ramach Przystawki z kultury oprócz jedzenia serwować będziemy tematy kulturalne.
Informacja została dodana przez: Weronika Brączek
Komentarze
Żeby móc komentować zaloguj się lub zarejestruj konto.
Brak komentarzy - zrób pierwszy krok!