Aktualności
Anna Jagodzińska z New Age Models w szokującej kampanii CK jeans
W latach 80-tych Brooke Shields, ostatnio Eva Mendes, dzisiaj Anna Jagodzińska.
Modelka z agencji NEW AGE MODELS jest twarzą najnowszej kampanii marki Calvin Klein.
To już nie po raz pierwszy projektant szokuje.
Najnowsza reklama jeansów tej marki została ocenzurowana w USA i wywołała ostrą dyskusję.
Twórcy reklamy i jej reżyser Steve Meisel pracują właśnie nad ocenzurowaną wersją, gdyż pierwotna okazała się za ostra jak na amerykańskie standardy.
Wersja bez cenzury będzie wyświetlana jedynie w krajach europejskich.
Reklamę można oglądać na stronie: www.calvinklein.com
Modelka z agencji NEW AGE MODELS jest twarzą najnowszej kampanii marki Calvin Klein.
To już nie po raz pierwszy projektant szokuje.
Najnowsza reklama jeansów tej marki została ocenzurowana w USA i wywołała ostrą dyskusję.
Twórcy reklamy i jej reżyser Steve Meisel pracują właśnie nad ocenzurowaną wersją, gdyż pierwotna okazała się za ostra jak na amerykańskie standardy.
Wersja bez cenzury będzie wyświetlana jedynie w krajach europejskich.
Reklamę można oglądać na stronie: www.calvinklein.com
Tagi
- Eva Minge
- Nitka
- Pokaz
- Suknie
- White Alice
- Złota
- aleksandra bucholc
- backstage
- bielizna
- bucholc
- ciąża
- czajka
- dorum art
- ewa
- ewa i piotr krajewscy
- ewa krajewska
- ewa krajewska projektantka mody
- fashion
- fotograf
- fotografia
- fotografia artystyczna
- fryzjerstwo
- fundacjia spelnionych marzeń
- jesień
- kalendarz
- kolekcja
- kolekcje
- konkurs
- krajewscy
- lato
- makijaze
- moda
- piotr
- piotr krajewski
- pokaz mody
- polscyprojektanci
- projekt9m
- projektanci
- projektanci mody
- projektancimody
- rotor club
- warsztaty
- wiosna
- wiosna-lato 2010
- wywiad
- zawód projektant
- 2009
- 2010
- 2011
- 2012
- » Więcej
Komentarze
Żeby móc komentować zaloguj się lub zarejestruj konto.
Karolina Bielawska
09.03.2009 21:23 Odpowiedz
Ja osobiście też nie rozumiem całej tej afery nie takie rzeczy są pokazywane w reklamach:) Mamy już znieczulice:P
Adam W.
06.03.2009 13:46 Odpowiedz
ciekawe jak jest ze sprzedażą. bo reklama jest dobra wtedy jak się produkt sprzedaje:) jak te spodnie schodzą z półek to znaczy że na większość podziałała.