Aktualności

I Przystawka z kultury: Wariacja na temat fotografii mody

obrazek 1 - I Przystawka z kultury: Wariacja na temat fotografii mody

Interesujesz się kulturą, lecz ciągle masz wrażenie, że coś Ci umyka? Chciałbyś być na bieżąco z najnowszymi trendami w sztuce oraz dowiedzieć się więcej o jej klasycznych dziedzinach? Lubisz spotkania w kameralnej grupie osób i degustacje wyrafinowanych przystawek? Jeśli po prostu masz nieustający apetyt na sztukę – Go Culture. Komunikacja dla kultury zaprasza na spotkania Przystawki z Kultury.

Przystawka z kultury - autorski projekt Go Culture. Komunikacja dla kultury to pierwszy warszawski kulturalny klub kolacyjny. Formuła projektu czerpie z idei klubów kolacyjnych - czyli spotkań nieznajomych sobie osób celem degustacji przysmaków - nie w restauracji, lecz w innym ciekawym, często niedostępnym na co dzień miejscu. Ponieważ w Go Culture zorientowani jesteśmy na komunikację kultury, w ramach Przystawki z kultury oprócz jedzenia serwować będziemy tematy kulturalne.

I Przystawka z kultury: Wariacja na temat fotografii mody

Kiedy fotografia mody stała się sztuką? Jak to się stało, że zdjęcia z magazynów trafiły do galerii? Dlaczego prestiż gazety często związany jest z fotografem? Który fotograf portretował swoje modelki ze słoniami? Jak smakuje fotografia mody?
W pierwszej Przystawce z kultury zapraszamy do przestrzeni fotografii mody, gdzie przedstawimy ikony fotografii i związane z ich zdjęciami nietypowe historie. Wśród nich między innymi poznacie zmysłowe prace Reginy Relang, prowokacje Helmuta Newtona, surrealistyczne i odważne zdjęcia Davida la Chapella i baśniowe, inspirowane filmem czy malarstwem prace Eugenio Recuenco.

Kolacja:

Na gości spotkania czekać będą smakowite, złapane w kadrze potrawy oraz kieliszek dobrego wina. Kolacja w cenie biletu.

Udział w spotkaniu: 80 PLN.

Ilość miejsc:15

Zainteresowane osoby prosimy kontakt na adres:przystawkazkultury@goculture.pl

Przewodnik spotkania: Kinga Miller

Ukończyła MBA in Fashion Business Development, w Paryżu, we Francji. W chwili obecnej przygotowuje Project Finałowy we współpracy z firmą Chanel pt. "E-Marketing jako narzędzie komunikacji dla marek modowych luksusowych. Aspekty narzędzi internetowych marki Chanel w kontekście innych międzynarodowych marek". Ukończyła również Marketing Management Program, na Uniwersytecie Kalifornii w Stanach Zjednoczonych, a także Dziennikarstwo i Nauki Polityczne na Uniwersytecie Warszawskim. Pracowała jako Dyrektor Marketingu i PR w dwóch grupach odzieżowych w Polsce. W DCG SA, kierowała działaniami marketingu i public relation dla dwóch damskich marek odzieżowych: Deni Cler oraz Cacharel. W Vistula Group odpowiadała za tworzenie i realizację strategii marketingowej i PR dla marek Vistula, Wólczanka, a także ogólnoświatowych brandów: Replay, Maurphy&Nye oraz Wolfoord, znajdujących się w portfolio firmy. Koordynowała także działania marketingowe w trakcie fuzji marek Vistula i Wólczanka. Wcześniej pracowała m.in. w McCann Erickson World Group, gdzie koordynowana prace dla takich klientów, jak: MasterCard, Grupa Żywiec, Danone, AGFA, British Telecom, Abbot Labolatories, a także w Agencji Pegasus Advertising, gdzie odpowiadała m.in. za organizację corocznych prezentacji Kalendarza Pirelli, markę Scholl i wiele innych.

Organizator spotkania: Go Culture. Komunikacja dla kultury.



21.11.2011 16:13

www.przystawkazkultury.pl

Weronika Brączek

Komentarze

Żeby móc komentować zaloguj się lub zarejestruj konto.

Brak komentarzy - zrób pierwszy krok!

Dołącz do nas na facebooku